CFO Jumbo vindt online boodschappen "fors verlieslatend"

Het bezorgen van boodschappen maakt het lastig om het bedrijfsmodel van online boodschappen winstgevend te maken, dat stelt CFO Ton van Veen van Jumbo.
Volgens Van Veen neemt de consument bij het doen van de boodschappen in een fysieke winkel het duurste gedeelte van de logistieke keten voor zijn rekening, stelt hij in het Belgische blad CFO Magazine, opgepikt door Distrifood. ‘Door precies dezelfde zaken online aan te bieden, integreren we deze laatste fase van het traject terug in de keten. Zonder dat daar een financiële compensatie tegenover staat.' Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: twinklemagazine.nl

Inschrijven op onze nieuwsbrief

Wilt u informatie ontvangen met betrekking tot nieuwe beleggingen en producten? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang alle informatie als eerst. Door in te schrijven gaat u akkoord met ons privacy statement.

Uw aanvraag is verstuurd.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw formulier. Probeert u svp telefonisch contact op te nemen.