'Groei online supermarktomzet stagneert'

Voor het eerst sinds 2015 is het online omzetaandeel binnen de supermarktbranche gedaald. Was dat een halfjaar geleden nog 3,4 procent, nu is dat drie procent. Dat blijkt uit de gezamenlijke monitor van kennisplatform Supermarkt & Ruimte, onderzoeksbureau Strabo en vastgoedadviseur SuperVastgoed. Ieder halfjaar worden 1.750 consumenten ondervraagd over hun koopgedrag, volgens de onderzoekers landelijk representatief. Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: Retailtrends.nl

Inschrijven op onze nieuwsbrief

Wilt u informatie ontvangen met betrekking tot nieuwe beleggingen en producten? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang alle informatie als eerst. Door in te schrijven gaat u akkoord met ons privacy statement.

Uw aanvraag is verstuurd.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw formulier. Probeert u svp telefonisch contact op te nemen.